|

|
edward!
kuka teistä järkevistä ihmisistä ihkuttaa edwardii no ainaki mä!!!!!!!! ja toivon ett myös te!!!!!!
|
|

|
Edward Cullen<3
viilipossu: kuka teistä järkevistä ihmisistä ihkuttaa edwardii no ainaki mä!!!!!!!! ja toivon ett myös te!!!!!!
|
|

|
tehän ootte nähny sen leffan ja rakastuitte siihen eikö vaa? taisitte kans lukee sen kirjan?
|
|

|
mä luin sen kirjan ja ekoil kerroil se oli tosi vaik en aibna tajunnu niist dialogeist kaikkee mut sit se meni aika paskaks ku olin sen muutaman kerran lukenu... se on jotenki imelä ja sen bellan tekemiset ilmotetaa hirveen raporttimaisesti... menin keittiöön ja otin eilisen lasangen jääkaapista. ladoin lasangea lautaselleni ja laitoin sen mikroon. asuntoon levisi oreganon tuoksu. joku laittoi kätensä olkapäälleni. "edward oletko se sinä?" minä huudahdin ja käännyin.... TYLSÄÄ KERRONTAA!!!
|
|

|
mistä kirjasta toi oli? en tiiiä mikä muhun on menny tykkään vaan lukee semmosii kirjoi mut turha tarkkuus vois mennä pois...
|
|

|
|
|

|
Ensinnäkin, fanitatteko te sitä näyttelijää, vai hahmoa? Koska ne on kaks ihan eri asiaa. Fanitan itse kumpiakin, mutta Edwardin hahmo on suloisempi.
|
|

|
luin kirjan ja katsoin elokuvan - kirja oli niin paljon parempi, koska elokuvasta oli supistettu liikaa loistavia kohtia pois. edward on kirjassa niin paljon 'täydellisempi'. mutta en mä kyllä näyttelijää/hahmoa mitenkään fanita - kauhea sana koko fani - silti kirjan hahmona edward toki on ihana.
|
|

|
Niin, kun lukee Twilightia, niin tuntuu kuin olisi itse Bella ja että mullakin olisi niin täydellinen poikaystävä... Ja joo, kirja on mustakin paljon parempi, ja on tosi ärsyttävää, kun se kohta oli jätetty pois elokuvasta, kun Edward lintsaa siltä tunnilta, kun katsotaan mikä on oma veriryhmä...
|
|

|
Mä ainakin oon ihan pihkas Robiin ...Mut kyllähän se tosi on et kirjas Edward kuullostaa "taivaalliselta",joten enpä osaa sanoa kumpi on parempi.
|
|

|
Kirjassa kuvailtuna se on kyllä syötävän söpö. Elokuvasa myös. Robert on kyllä loistava näyttelijä. Twilight on kyllä erinomainen kirjasarja, ja Edward yli-ihku.
|
|

|
no mää en ainakaan ihkuta mitään v*tun Kulliverdin persettä....
|
|

|
Tota mun mielestä Robert Pattinson on ihan jees tyyppi ja oli se ennen mun mielestä söpö mut ei se oo enää mun mielestä Twilightistä se Jasper Hale on söpö
|
|

|
Mä fanitan kumpaaki.Ja twilight elokuva ja kirja on hyvä.Samoin muutki kirjat. Oon lukenu kaikki jo yli kolme kertaa paitsi breaking dawnia jossa oon vasta alussa. Edward on kyl niin ihana, ja jasper ja Emmett.<33
|
|

|
Sakura97: Niin, kun lukee Twilightia, niin tuntuu kuin olisi itse Bella ja että mullakin olisi niin täydellinen poikaystävä... Ja joo, kirja on mustakin paljon parempi, ja on tosi ärsyttävää, kun se kohta oli jätetty pois elokuvasta, kun Edward lintsaa siltä tunnilta, kun katsotaan mikä on oma veriryhmä...
Oon samaa mieltä. Vaikka leffa oliki hyvä nii se kohtaus oltais voitu tunkee siihen. ja se niitty oli iha eri paikassa kus iinä kirjassa. M ut oli se kummiski maailmanparas elokuva.<3
|
|

|
Minun mielestäni kirjana houkutus on parempi kuin elokuvana. Uusikuu-trailerista päätellen pysyn samalla kannalla. Luin tänää epäilyksen loppuun, ja odotan siittä elokuvaa innolla  Breaking Dawnin luen sitten lokakuussa. Onko kukaan lukenut Midnight Sunia?
|
|

|
minunkin mielestä kirjana se on parempi koska elokuvasta on otettu liikaa hyviä kohtia pois..
|
|

|
Mä en kyl oo mikää edward fani mut elokuvan oon nähny ja sen houkutus kirjan omistan mut en oo jaksanu lukee
|
|

|
aih, luulin et tääl puhutaan edward ELRIC:STÄ... noh, oon kummiski nähny ton twilight leffan... iha ok, mut siin ei kyl pysy perillä jos ei oo lukenu kirjoja...(en mäkää oo lukenu, mut kaverit jauhaa siitä, nii pakosti tarttuu mielee...)
|
|

|
Oijoijoijoi. Oivoi. Rakastan sitä HAHMOA ylikaiken <3
|
|

|
edward on ihana (pidän silti enemmän jacobista)
|
|

|
 No edward on vaan ihku.
|
|

|
KUKA AIKOO TWILIGT-UUSIKUU ? Mä ainaki, kosk ase pelkkä twilight kin niin sairaa hyvä, ni se edward on sairaan söpö !! <3
|
|

|
mun mielest Jasper on söpömpi ku Edward!
|
|

|
Eis itä elokuvien peruustella voi tietää. Näyttelijäthän siellä söpöjä on  Mutta Robert Pattinson on maailman mahtavin äklötys! Ei sovi Edwardiksi ollenkaan jonka pitäisi olla söpö :<
|