|

|
Miley Cyrus
Mitä mieltä ootte??
Ite tykkään ja kuuluu mun lemppari näyttelijöihin, 7 thinks on ihana kappale?
|
|

|
Miley
mä fanitan sen musaa ja se on ihan PARAS bäytteliä!!!
|
|

|
Vs
Ihana, eka oli jotenki vastenmielinen, mutta nyt pidän.
|
|

|
Se on hyvä näyttelemään ja laulamaan
|
|

|
fgf
se on ihan ruma hyi v''tu
|
|

|
waru99: se on ihan ruma hyi v''tu
se on IHANA
|
|

|
|
|

|
PERKELLLLEEE
VITTU ONKS JOKU TEIST LAITTANU ARI KOIVUSEN STARAKORTTIIN JONKUN VITUN RUMAN MILEYN!!!!!!!@**@@*****
|
|

|
hyi!! mä näin kerran yhessä levykaupas et toi oli luokiteltu rock musiikiks, arvatkaa mitkä raivarit sain!
|
|

|
jotenki niin hemmoteltu kakara. entykkääyhtään!!!!!
|
|

|
se ei osaa laulaa eikä näytellä sitte yhtäää!!
|
|

|
Suvitin: waru99:se on ihan ruma hyi v''tu
se on IHANA
se ei todellakaa oo ihana ihaN SURKEE!!
|
|

|
ojaihq: jotenki niin hemmoteltu kakara. entykkääyhtään!!!!!
sama!!
|
|

|
Miley on ihan perseestä!!!!.. sori mä vaan sanon mielipiteeni !!!
|
|

|
kajaali: Miley on ihan perseestä!!!!.. sori mä vaan sanon mielipiteeni !!!
nii. "Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiin." -Ari Koivunen
|
|

|
ARIFANI-98: kajaali:Miley on ihan perseestä!!!!.. sori mä vaan sanon mielipiteeni !!!
mä ja ARIFANI-98 (+kajaali) ollaan kerranki samaa mieltä asioista  aikas ihmeellistä..todellaki hemmoteltu kakara eikä osaa laulaa, ei näytellä, jopa hymyileminen on jotenki vaikeeta ja epäaidon näköstä.siis perseestä suoraansanoen, SORI FANIT,  TOI OLI MUN MIELIPIDE Mileystä.
|
|

|
se oli kyl fiksu kuka laitto ton Arin kuvan tonne Mileyn kuvii. Haluuisin tietää KUKA HITTO MENI LAITTAA MILEYN KUVAN ARIN KUVII (miley on surkee Ari on paras)
|
|

|
minä: ARIFANI-98:kajaali:Miley on ihan perseestä!!!!.. sori mä vaan sanon mielipiteeni !!!
mä ja ARIFANI-98 (+kajaali) ollaan kerranki samaa mieltä asioista aikas ihmeellistä..todellaki hemmoteltu kakara eikä osaa laulaa, ei näytellä, jopa hymyileminen on jotenki vaikeeta ja epäaidon näköstä.siis perseestä suoraansanoen, SORI FANIT, TOI OLI MUN MIELIPIDE Mileystä.
Joo mustaki se on hemmoteltu kakara +++
|
|

|
hell kid: se ei osaa laulaa eikä näytellä sitte yhtäää!!
miks te sit hyvät ihmiset käytte tääll'ä jos se kerran on niin surkee???haukkumassa vaan toisten idoleita,hankkikaa elämä.. 
|
|

|
no anteeks,että kävin täällä sanomassa mielipiteeni,mut mä lupaan lähtä enkä enää koskaan palata...jätän sen teidän mileyn rauhaan. ja tossa otsikossahan on,että mitä mieltä olette? no mä oon tota mieltä...anteeks nyt vaan ja hei,hei! (8
|
|

|
Nää Ari-fanit on kyllä niin pohjalla kuin vajota saattaa... ei toki kaikki - se olisi yleistämistä, mut miksi te kostatte???!! Ja tänne???!!! Ei se voi meiän kaikkien M-fanien vika olla. Teillä ei ole muuta kuin kostonhimo. Säälin teitä, parat. Niin pimeitä... ja syvältä...
Ei taida olla omaa elämääkään...
|
|

|
Nää tyypit on ihan oikees. Mitä mieltä ootte ja kertoi mielipiteensä nii..
|
|

|
 Miks jotkut haukkuu Miley Cyrusia? Sehän on ainakin mun mielestä tosi hyvä! Ja laulaa tosi hyvin! Itse kyllä pidän enemmän Avril Lavignesta, mutta Miley Cyrus on melkein sen tasolla!
|
|

|
Itse fanitan Mileytä aivan sikana! < 33
Mietin itse aivan samaa, että miksi jotkut haukkuu Mileytä? Pitäisivät sen omana tietonaan vain, taikka kertoisvat sen sitten jossain muualla kuin täällä.
|
|

|
Miley Cyrus? Arrrrrrgggghhh! Minä vihaan häntä, vihaan tosi paljon, tositosi paljon, super paljon ja mega paljon ja niin paljon etten voi kertoa miten paljon!
|