|

|
sara: Robert Pattinson on iha sika söpö Mä en kerta kaikkiaa älyy miten joku voi sanoo ett se on RUMA!!!! SAIRASTA!!!! Mun mielestä se leffaki on tosi hyvää oon kattonnu sen varmaa viis tai kuus kertaa.
Hyi D: Leffa ok.
|
|

|
Robert on aivan ihana.  Ja muutenkin Twilight on aivan paras samoin kirjat. (:
|
|

|
Must Rob on komea. Kaikki sanoo et se on ruma! En tajuu.
Se laulaa ihanasti.<3 Ja se sopii Twiligt rooliinsa ku nakutettu!
|
|

|
robert<33 ootteko kattonu youtubesta sen missä robert puree tyraa?? kannattaa kattoo se on sika hyvä!! ja joku tyttö voittaa siin sen edwardin auton(Mikä on twilight elokuvassa) epistä!!<33
|
|

|
robert<33 ootteko kattonu youtubesta sen missä robert puree tyraa?? kannattaa kattoo se on sika hyvä!! ja joku tyttö voittaa siin sen edwardin auton(Mikä on twilight elokuvassa) epistä!!<33
|
|

|
kenellä on Twilight soundtrack? Siellä on Robertin laulama kappale; Never Think.
|
|

|
FantasyGirl: kenellä on Twilight soundtrack? Siellä on Robertin laulama kappale; Never Think.
Mulla ei oo, mut mulla on se biisi koneella ja mp3 soittimessa ^^
Eikös Rob oo säveltänykkin sen itse? 8)
|
|

|
Jepu. Eka en tykänny siit, ku se oli semmost mutinaa.
|
|

|
|
|

|
olen kattonu leffan 17 kertaa ja lukenu Houkutus-kirjan 6 kertaa, muut kirjat enkuks kerran.
|
|

|
meikä vei
mä oon kattonu 47 kertaa ja kirjat nii monta etten ees muista
|
|

|
^^Kuka vitsi noista jaksaa pitää lukua?
|
|

|
Miten te ootte kattonu se leffan noin monta kertaa? Oks se tullu jo DVD:lle? Oon muute lukenu kirjat vast kaks kertaa kun mun sisko lukee sitä kolmosta ja on sit kyl niiiiiin hidas!
|
|

|
Ei se mun mielest kyl viel DVD:llä oo ku se viel pyörii elokuviski...Se elokuva on mun mielest ihan hyvä mut se ois ollu paras jos siin ois ollu kaikki kohtaukset ku kirjassaki.Ja Rob on aivan syötävän hyvän näkönen.se näyttää kyl hyvältä mis tahansa elokuvas.mut onko kellään tiedos mitään sivustoo mist tuon robertin kappaleen(never think) sais ladattua ilmaseks?sil on ihan uskomaton laulu ääni...
|
|

|
Nii, se leffa ois saanu ol pidempi... Mun lemppareit o Jacob<3, Edward<3 ja Carlisle<3...
|
|

|
Mist sen elokuvan voi kattoo? ku haluisin kattoo sen netist ku ei jaksa oottaa siihe saakka ku se tulee, niin et missä sen voi kattoo???!!! mun lemppareit on Edward<3 Carlisle<3 Alice<3 ja on Bellakii<3 ihan jees
|
|

|
Olis kiva kuul muitki Robin kappaleit, ku se Never think...
|
|

|
|
|

|
|
|

|
Robert= Ihana, paras HOTT<33
Leffa= Paras ikinä
Kirjat= luettu kaikki (paitsi breaking dawn) kolme kertaa. Breaking dawnin alotin vähänaikaa sitten. Ja sain leffan myös <33Jee
|
|

|
FantasyGirl: kenellä on Twilight soundtrack? Siellä on Robertin laulama kappale; Never Think.
mulla, se robertin laulama kappale siinä ku se "imee" ne myrkyt poi Bellan kädestä on ihana. sen ääni on siinä niin paras (let me sing). Voisin ostaa sen levyn jos se sellasen tekis. Mut on se never think kappale myös hyvä!!
|
|

|
LISÄÄ ROB JULISTEITA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|

|
mä luin tänää epäilyksen loppuu, ja en jaksa oottaa et se tulee elokuvana!  Uusikuuta en niinkään odota, kun näin trailerin, ja muutenkin siinä on mielestäni liikaa Jacobia. Inhottavaa kun Breaking Dawn tulee vasta lokakuussa, neljä pitkää kuukautta joutuu odottamaaaaaaan!!!
|
|

|
* siis että se vasta silloin on suomennettu
|
|

|
No siis Robert on iihana<33  Ja must se ei oo niikään söpö, vaan ihan sairaan KOMEE! ;D ouh<3 maailman komein<3
|