|

|
Kai se niihi biiseihi jotai helppii saa joltai ihme hyypilt...
|
|

|
jokuraja: Mokomaa kaupallista sontaa... tekeeköhän biisejään itse? Me voitais perustaa oma Katy Perry -vihaklubi tänne tän TH-keskustelun varjoon, kun näyttää tämä munapää olevan suurena keskusteluaiheena
Joo ei yhtään hullumpi idea. Musta tuntuu, että tollanen mokailu voi käydä vielä Katylle tosi kalliiks. Nimittäin mitä mä olen seurannut, niin th:n fanit tosiaan on... miten sen sanoisi nätisti.  No siis th:n fanit vaan puolustaa th:ta henkeen ja vereen, joten tollasia harakoita ei kannattas kenenkään suustaan päästää. xD Tai käyttäytyä noin tyhmästi. Kannattas ämmän mennä kotiin kasvamaa aikuseks iha loppuu saakka ja opettelemaan häviimään. Inhoon sitte sellasia, jotka ei kestä kun toinen menestyy. -.- Ehkä sen kannattas harkita alan vaihtoa, jos ei kestä sitä, ettei oo ihan paras.
ttheum: no niimpä... ei se sil biisil pääsis ees nuolee th:n sukkii....
Hyvin sanottu. xD Oon miettiny, et onks se katy lesbo vai onks sil vaa erittäi huonot laulunaiheet? Koska kyllähän ne nyt saa vähän edes vaikuttaa siihen, millasia biisejä laulaa. Mut ei kukaan umpihetero ainakaan tollasta biisii voi laulaa. Tai se on mun mielipide. Ja "ur so gay", onko paskempaa nähtyä? "Olet niin homo vaikket pojista tykkääkkään" vai miten se meni. Ihan niinku jostain erittäin syvältä seki revitty. Eihän mitään logiikkaa. Mut maailmallahan menestyy sellaset biisit aika hyvin, missä ei mitää merkittävää sanomaa ookkaa ja se on perseestä. Toisin on taas th, jonka biiseissä on kaikissa jotain sanottavaa. ;-)
Katy Perry sais painua sinne missä pippuri kasvaa, mä en halua nähdä sen naamaa enää ollenkaa - missään. Ennen mulla ei ollu mitään sitä vastaan ihmisenä, sen laulut vaan oli vähän... niin, mutta nyt mä en voi sietää koko ämmää.
Nyt lähden tästä ärisemästä. xDDD
|
|

|
Iiihan oikein äristä. Tollasesta asiasta. Sehän on rasisti se nainen. Ja niin kuin totesit, niin TH-fanit tosiaan puolustaa suosikkiaan tosi hyvin, saavat pojat olla ylpeitä sentyyppisestä... mikäsesanaon... uskollisuudesta. "Isänmaallisuudesta." Ja mitä ton Kati Päärynän biiseihin tulee, niin sen mielestä näemmä on ihan ok pussailla viattomasti tyttöjen kanssa, mut sitten on myös ok haukkua poikakaveriaan homoks jos sillä on H&M:n huivi (otin tämän NYT-liitteen levyarvostelusta).
|
|

|
Oho, mä oon ollu vähän lost kaikesta. En ite kattonu tota gaalaa enkä siis kuullu et se Katy on menny jotain tollasta tekemään. Aika säälittävää itseasiassa. Ite en ole kovinkaan suuri Tokio Hotelin fani, kuuntelen satunnaisesti joitain biisejä, mutta toi Perryn juttu meni kyllä niin yli että huhhuh... Miten se kestää elää ittensä kaa? 
|
|

|
Nyt toistan itteeni varmasti, mutta vois se ämmä mennä kasvamaan takasi kotiinsa. Millä oikeudella se on tollanen th:lle? No kylläpäs Katyki varmaa huomaa, että ois kannattanu jättää sellanen käyttäytyminen pois, ku huomaa että se pieni suosio katoo siltä. ;D
|
|

|
jokuraja: Mokomaa kaupallista sontaa... tekeeköhän biisejään itse? Me voitais perustaa oma Katy Perry -vihaklubi tänne tän TH-keskustelun varjoon, kun näyttää tämä munapää olevan suurena keskusteluaiheena
Joo, kannatetaan!! vihaklubi pystyyn!! ei päärynällä oo enää kohta MITÄÄN sanomista MISTÄÄN jos mä saan päättää!!!! En kestä tommosta huo.raa enää yhtää enempää!! sori toi huo.ra mut sehän se on!! saa kohta turpaansa, jos ei multa, nii joltai toiselta uskolliselta TH-fanilta/puolustajalta!! mieluiten kävelisin pokkana neidin eteen ja sanoisin että hän on täysi pas.ka!!toivottavasti joku muuki on mun kaa samaa mieltä..
|
|

|
ja sori toi äskeinen purkaus..
|
|

|
Oho, tänneppä on tullu kauhee ryntäys ku mä en ole ollut : DD
Juu, Perrypaskan-vihaklubi, todellakin. Ja siinä sivussa Perez Hiltonin, jos saan pyytää :'DD
|
|

|
dreamline91: Kyllä lähti se vähempikin arvostus katy perryä kohtaan! Ja sitten sitä miestä kohtaan jonka nimeä et tiiä. ÄÄRH! Mistä oot kuullu että se omisti sen "u r so gay" biisin th:lle?! Mä kun kuulin, ettei sillä biisillä ois mitään merkitystä? Oikeesti.. nyt mullaki alko kyllä kiehua! Se ei sillä lesbobiisillää pääsis kyllä läheskää nii suosituks ku th on. -.- Sen biisit on just nii perseestä. ÄÄÄH!
Se mies on Perez Hilton. Joku wnb toimittaja -.-''
Ja niin, kuulin sen muistaakseni th-yhteisössä tai foorumilla, mutta siitä on youtubessa ihan videokin olemassa, missä se sen biisin niille omistaa.
Ja kuulemma se biisi kertoo siitä, kuinka metroseksuaalinen mies, joka meikkaa ja laittautuu kuin nainen voisi silti tykätä pelkistä tytöistä.
Juu u. Taitaa Perryn ämmää pikkasen hiertää perseeseen se häviö VMA'ssa.
|
|

|
sinnae: dreamline91:Kyllä lähti se vähempikin arvostus katy perryä kohtaan! Ja sitten sitä miestä kohtaan jonka nimeä et tiiä. ÄÄRH! Mistä oot kuullu että se omisti sen "u r so gay" biisin th:lle?! Mä kun kuulin, ettei sillä biisillä ois mitään merkitystä? Oikeesti.. nyt mullaki alko kyllä kiehua! Se ei sillä lesbobiisillää pääsis kyllä läheskää nii suosituks ku th on. -.- Sen biisit on just nii perseestä. ÄÄÄH!
Juu u. Taitaa Perryn ämmää pikkasen hiertää perseeseen se häviö VMA'ssa.
No mut miks sellanen musiikki nyt sais palkintoja? Ei mulla ole mitään sellaista kevyttä pop-musiikkia, jonka sanoituksissa ei ole erityistä sanomaa, vastaan, mutta oikeasti, jos nainen myy musaansa sillä että se muka pussailee tyttöjä ja pukeutuu mauttomasti niin... No joo, tyylinsä kullakin. Mutta luulis että tollaset palkinnot kuin VMA:t jaetaan ansioituneille muusikoille eikä takapuolenheiluttelijoille.
|
|

|
sanoppa muuta. Eihän sitä kunnon musiikkia synny vaan persettä kameralle heiluttamalla. Ja kun ei nainen edes itse levyilleen mitään intsrumentteja soita laulaa vaan, että joo. Studio muusikothan ne taustat tekee.
Ja fanithan ne loppujen lopuksi tollaisten äänestysjuttujen tulokset ratkaisee, jos ei akalla oo faneja (paljoa) niin onhan sitä vähän hankala voittaa. Sitä paitsi esim. metallicallahan on paljon vanhempia faneja, he eivät juurikaan äänestä - ei ne jaksa. yleensä bändit joilla on nuorempia ja aktiivisempia faneja voittavat tämmöiset kilpailut.
Että joo. Oli pakko purkaa tunteita.
Kyrpiikö ketään muuta se että th keikkailee vaan amerikassa eikä oikein tänne suomeen päin näytä tulevan vaikka luvattu oli? Alkaa itselläni mennä maku, kun niin livebändejen perään olen että keikalle olisi pakko päästä varsinkin ku lippu lötköttää kaapin hyllyllä odottamas keikkapäivää.
Tosin eihän th näitä kiertueitaan yksin päätä, vaan UMDD tantat, mutta kyllä pojilla nyt jonkun verran sananvaltaa pitäisi (ON!) asian suhteen. En sentään usko, että noin menestyneitä artisteja talutetaan kuin pässiä narussa ja viedään rahat nenän edestä.
|
|

|
tosta että TH lähti amerikkaan ja feidas meijät.. se on just se syy miks tylsistyin koko bändiin :-D siis ne piti kaikki fanit ihan innoissaan että "joo ku bill tulee terveeks ni tullaan eurooppaan" sitte ne meni amerikkaan ja kaikki tääl oli sillee "no ne tulee sitte tänne, jee!" sit ne meni tekee levyä, sitte takas amerikkaa, ei huh huh mitä touhuu :-D
kyl mä toisaalta ymmärrän ku ne on nyt enemmän pop jenkeissä ni sielt tulee enemmän rahaa yms :-D
|
|

|
Noniin. Mut tekeeks ne sitä musiikkia vaan rahan takia? Jos tekee ni huhhuh.
Sais tulla suomeenki, koska oikeesti ei ihmiset enää jaksa diggailla koko bändiä jos niit ei kiinnosta niiden fanit pätkän vertaa täällä muualla kuin the roskaruokalandiassa. Vai?
|
|

|
Totta kai se ärsyttää. Mutta sitä kestää sillä varjolla että TH lienee ainoita saksalaisbändejä, jotka ovat todella menestyneet Amerikassa. Ja voi olla että se niiden mahdollisuus mainostaa itseään siellä on tässä ja nyt eikä sitten enää jos ne tulisivat Suomeen. Mutten kyllä silti pääse karkuun sitä tunnetta että nelikko on pettänyt suomalaiset faninsa. Vaikka eiväthän he itse päätä missä keikkailevat. Suomessa 7000 naaman yleisö, muualla isompi.
|
|

|
Noniin, tosin onko siinäkään sit mitään järkeä että pojat keikkailevat nyt kerralla amerikassa niin paljon.Vaikka siel onkin paljon kaupunkeja ja klubeja ja areenoja, luulisi et melko paljon samaakin porukkaa pyörii keikalta toiselle, mut entä sitten ku amerikkalaiset fanit alkaa kyllästymään tokio hoteliin, voi olla ettei siinä vaiheessa sitten pojilla ole muuallakaan enää paljoa faneja kun eivät kerran käy edes pienillä visiiteilla muualla.
Ja jos kerran hommaa ei tehdä rahan takia, niin miksi sitten pitäisi keikkailla amerikassa. Ottaisivat mallia kokeneemmista bändeistä, ei musaa tehdä vain RAHAN tai MAINEEN takia vaan TUNTEESTA. that is it.
jos tää mun enkunkielen taito olis vähänkään parempi, niin laittaisin pojille varmaan 10 A4 kysymyksiä "miksimiksimiksi?"- pohjalta.
|
|

|
pradasuicide: .Vaikka siel onkin paljon kaupunkeja ja klubeja ja areenoja, luulisi et melko paljon samaakin porukkaa pyörii keikalta toiselle, mut entä sitten ku amerikkalaiset fanit alkaa kyllästymään tokio hoteliin, voi olla ettei siinä vaiheessa sitten pojilla ole muuallakaan enää paljoa faneja kun eivät kerran käy edes pienillä visiiteilla muualla.
Aika hyvä huomio. Oon lähettänyt pojille MySpacen kautta viestin, että miksi ette jo tule Suomeen yms. moskaa, mutta mitään vastausta siihen ei tullut. Pitäisi varmaan taas kerätä sellainen vetoomus kuin silloin joskus aikoinaan.
|
|

|
Tänneppäs on tullu nii pitkiä juttuja, etten laiskana jaksa lukea niitä. Ja niinku jokuraja sanokin, niin todellakaan sellasia palkintoja ei pitäs tollasille perseenheiluttajille antaa. Yleensäkin mä inhoan sellaista naisartistia/-bändiä, jonka tarkotuksena on vaan näyttää vähän paljasta pintaa. Nainen voi olla hyvä laulaja ilman, että esiintyy huoralta näyttävällä asulla. -.- Nyt poikkesin tästä Katy Perry asiasta. xDD
|
|

|
jokuraja: Aika hyvä huomio. Oon lähettänyt pojille MySpacen kautta viestin, että miksi ette jo tule Suomeen yms. moskaa, mutta mitään vastausta siihen ei tullut. Pitäisi varmaan taas kerätä sellainen vetoomus kuin silloin joskus aikoinaan.
Niinpä, tai sitten jotain über pitkää sähköpostia vain väsäämään. Voi olla, etteivät pojat huomioi kaikkia MySpacen kysymyksiä kun heille varmaan tulee sinnekkin aikas paljon postia.
Vetoomus olis kyl hyvä...
dreamline91 : Yleensäkin mä inhoan sellaista naisartistia/-bändiä, jonka tarkotuksena on vaan näyttää vähän paljasta pintaa. Nainen voi olla hyvä laulaja ilman, että esiintyy huoralta näyttävällä asulla.
Sanoppa muuta, typerää tuollainen paitsi tietysti tekeehän se joihinkin vanhoihin pappoihin "vaikutuksen" ja luultavasti joku muukin tykkää. Offitan viel sen verran, että voin kyllä ihan pokkana sanoa etten ole eläessäni kuunnellut yhtään naislaulajaa jonka musiikista todella pitäisin. Joan Jett ja Girlschool menettelevät.
|
|

|
pradasuicide: voin kyllä ihan pokkana sanoa etten ole eläessäni kuunnellut yhtään naislaulajaa jonka musiikista todella pitäisin. Joan Jett ja Girlschool menettelevät.
Ite ihmettelen myös sellasta, että kaikki musiikki, mitä kuuntelen on melkein vain jätkiltä. Tai sellanen artisti tai bändi, jonka musiikista pidän tosi paljon ja melkein kaikki biisit siltä kuulostaa mun mielestä hyvältä, niin ne on lähinnä miesartisteja/-bändejä. Joitain yksittäisiä naisartistin biisejä menee. Joskus tosin olin ihan hulluna anastaciaan, mutten mä enää siitä välitä.
En tiiä mikä siinä on. Mä kun tykkään enemmän sellasista herkistä rakkausbiiseistä, ja jätkien rakkausbiisit kuulostaa mun korvaan vaan paremmalta.
Tokio Hotel on taas asia erikseen, siltä bändiltä menee kaikki biisit, vaikkei ne rakkauteen liittyskään. No ei nyt ihan kaikki. Esim. beichte, kyllä mä siitä aluks tykkäsin ja kuulostaa se edelleen hyvältä, mutta kun luin mitä ne sanat tarkottaakaan suomeks niin en oikeen välittäny. Mulle kun sanojen merkitys on tosi tärkee, mun pitää aina tietää mitä laulussa lauletaan. Siks mä tongin aina kaikkien sanojen suomennokset, ellen sitten alkuperäsestä versiosta huonolla kielipäälläni saa mitään selvää.
|
|

|
juu, en mäkään oo tainnu kuulla yhtäkään OIKEESTI hyvää naislaulajaa/bändiä..(P!nkiä ei lasketa) musta tuntuu että Päärynä laulaa vaan sen takii et sais kuuluisuutta ja rahaa.. eise ees mun mielestä osaa laulaa, kaikki menee nuotin vierestä.  ei sillä et mä oisin jotenki hyvä laulaan..mut KatiPäärynä on eri asia ku se on "oikee" laulaja..
joo en kyl ymmärrä tost tekstistä itekkään yhtikäs mitään, mut eise varmaan kovin monen menoon vaikuta.niin sitä vaan et Kati Päärynän laulu saa vaan lehmän paskaamaan.
|
|

|
Mä oikeesti toivon niin hartaasti, että katy menettäs sen vähänki suosion mitä on saanu, vaikkapa lesbobiisi on tainnu olla aika suosittu ku koko ajan radiossa soitetaan ja tuntuu, että mun pää räjähtä joka kerta ku kuulen sen! Mut mä toivon, et sen musabisnes loppuu yhtä nopeesti ku on alkanukki. Sellast ämmää en jaksa kattoo julkisuudes enää pitempää. -.- Ei silti, ei moni varmaa th:takaan jaksa kattoa, mut th ei sentään julkisesti mollaa muita julkisuuden henkilöitä ja muutenkin. Th:sta ei varmaan kukaan katkeroidu toisille jos jotkut voittaa palkinnot ja th hävii. Tai ainakaa th ei vajois koskaa nii alas, että omistas jonku alentavan biisin toisille. Tai mistä mä tiedän, mutta vaikee ainakaa kuvitella, että ne käyttäytys yhtä lapsellisesti ku katy. -.-
|
|

|
Kati on poikkeus, koska se on huo.ra. annoin tnää meiänluokkalaisille pojille turpaa, ku ne sano Billii homoks!! yhel on musta silmä..
|
|

|
hahha.. Arvaappa kuinka monta mustaa silmää mä olisin tässäkin perheessä saanu aikaan, jos joka kerta oisin lyöny, ku oon kuullu sen lauseen "Bill on homo". Mutta mä osaan suhtautua siihen jo huumorilla, vaikkapa aluks oli tekemistä sen kanssa, etten ois lyöny niitä. :> Mutta mulle on se ja sama, mitä muut ajattelee Billistä, koska se on herttasin, söpöin ja ihanin julkisuuden henkilö, plus tietysti muut th:n jäsenet. ;D Niitä ei saa koskaan unohtaa.
|
|

|
dreamline91: Ite ihmettelen myös sellasta, että kaikki musiikki, mitä kuuntelen on melkein vain jätkiltä. Tai sellanen artisti tai bändi, jonka musiikista pidän tosi paljon ja melkein kaikki biisit siltä kuulostaa mun mielestä hyvältä, niin ne on lähinnä miesartisteja/-bändejä
En tiiä mikä siinä on. Mä kun tykkään enemmän sellasista herkistä rakkausbiiseistä, ja jätkien rakkausbiisit kuulostaa mun korvaan vaan paremmalta.
. Mulle kun sanojen merkitys on tosi tärkee, mun pitää aina tietää mitä laulussa lauletaan. Siks mä tongin aina kaikkien sanojen suomennokset, ellen sitten alkuperäsestä versiosta huonolla kielipäälläni saa mitään selvää.
Sama juttu, ja just noi lyriikat on tosi tärkeitä mullekkin. Tai no jos biisi on muuten erittäin hyvä ja kolahtava niin ei ne pjaskemmatkaan lyriikat haittaa kuhan sit se biisi ois muuten lähes täydellinen (täydellistä biisiä kun ei ole olemassakaan). Miesten ääniä jaksaa kuunnella paremmin kun naisten uikutusta. Itsellänikin kun on "bändi", niin itsekkin laulan vain sen takia basson soiton ohella koska en oo vielä löytänyt mieslaulajaa ja naista en ottaisi laulajaksi vaikka maksettaisiin olisi hän kuinka hyvä tahansa sillä itse en diggaa. >.<
Offitin taas vähän  D
minä:
Kati on poikkeus, koska se on huo.ra. annoin tnää meiänluokkalaisille pojille turpaa, ku ne sano Billii homoks!! yhel on musta silmä.
hahah. ihan oikeen 8D
Mä en kyl itseasias jaksa välittää mitään ihmisten kommenteist, koska jokaisel on omat mielipiteet. Mul on vaan paremmat.
|
|

|
Mua ärsyttää muutenkin, että ihmiset väittää joitan ihmisiä homoiksi, ensinnäkin se ei kuulu muille ja muutenkin, mistä ne muut sen vois tietää ja vielä jos toinen kieltää koko asian.
Mä en kyllä homoutta hyväksy - toivottavasti ette pidä mua ihan kusipäänä - mutta se mielipide on tullut vasta uskoontulon jälkeen. Mutten mä koskaan ole niinkään tykännyt homoudesta. Mutta ei siitä sen enempää.
Ja se on kyllä ihan totta, että biisi voi olla hyvä vaikka ois paskat lyriikatkin, mutta mä en kuuntele sellaisia vaikka kuinka tykkäisin.
|