|

|
(Jatkoa viereiseltä sivulta.) Ja sit näin Tokio Hotelin vaatteita siellä ja ne oli jotai 50% alennukses. Aattelin vaa, et loppuks tää ny. Sit kerran menin youtubeen ja laitoin jonkun TH:n kappaleen tais olla unders elt wellt ja sit mä olin vaa et ai, täähän on hyvä. Sit aloin kuuntelee lisää. (Voi vitsi noit mun kirjoitusvirheitä tossa edellisessä viestissä. XD) Aloin vaa tykätä siitä, osti niiten levyi, luin lehdistä juttui niistä ja ostin julisteita. Ja oma äitini osti minulle iki-oman Tokio Hotel paidan, josta olen tosi ylpeä.
Ja pikkusisko pitää automatichsista.
Vaikka en kovinsuuri fani olekkaan, niin sanonpahan vaan että Tokio hotel on hyvä bändi ja aina kun heille sattuu jotain hauskaa/ihanaa olen onnelinen heidän puolestaan. Ja kun sattuu jotain ikävää niin kyllä sitä vähän surettaa. (Voin sanoa että olin ihan kauhuissani siitä stalkkeri-jutusta.) Kannustan heitä sekä myötä- että vastoinkäymisissä.
P.S Luulenpa että vihasin heit'ä siksi, että minulla oli ennakkoluuloja heitä kohtaan ja pelkäsin heidän erillaisuutta, mutta en koskaan haukkunut heitä muille tai kiusannut faneja. (Koska se on tyhmää.)
Kiitos lukemisestanne, haluaisin kuulla mielipiteitänne, koska olette kaikki järkeviä, viisaita, kilttejä mukavia jne.
Kiitos että jaksoitte lukea!
|
|

|
No huh huh olipas tekstiä. =D Joo no ei muakaan ärsytää ne "ei-fanit", mutta mietin vaan, että miten niillä riittää energiaa dissata sitä bändiä videoilla ja tuhansilla keskusteluilla ja irvailuilla, kuluttaisi sen energian johonkin hyödylliseen mielummin. Tai ainakaan mä en kamalasti dissaa esimerkiksi britney spearsia - paitsi kiusoitellakseni kaveriani - vaikka en siitä tykkääkkään, nään sen aika turhanpäiväisenä ja oman aikani haaskaamisena, sen sijaan voisin kuluttaa sen ajan keskustelemalla vaikkapa tokio hotelista!
Noi sun esimerkit oli ihan perus teinien tekstä "mun idoli on täydellinen, siitä ei saa puhua pahaa tai mä oikeesti sekoon. mun idolista täytyy kaikkein tykätä". Vain teinit ja pikkulikat sekä henkisesti epäkypsät ajattelee noin. Mä olen ainakin sitä mieltä, että mikäli Tokio Hotel ei kauheesti lämmitä sen voi sanoa ääneen... MUTTA eriasia on se, että jos alkaa haukkumaan fania idiootiksi tyhmäksi ja huoraksi sen takia että tämä kuuntelee tokio hotellia, se menee yli ja sillon mä vastaan samalla mitalla takaisin. Nimittäin muahan ei musiikkimaun tai yhtään minkään muunkaan makuasian takia aleta haukkumaan, se on epäkypsempää kuin se, ettei kestä jos omaa idolia haukutaan.
Ite oon myöskin ollu th-vihaaja ja miss mixin sivuilla valittanut tokio hotel-novelleista mitä pursusi joka sivulla ja joka keskustelusta, mutta yhtäkkiä aloinki muodostautua tällaseks faniks. =D Mut joo tollanen kiroilu ja haukkuminen on ärsyttävää, itteäni ärsyttää myöskin se, että joka toinen sana on kirosana. Tosi ärsyttävää. Kyllä mä voin myöntää, että jos Billiä haukutaan homoksi kerta toisensa jälkeen ja samat henkilöt, niin voin päästellä sauhuja korvistani ulos, mutta voin vaan viileesti todeta niille, että ehkäpä mä oon sitten lesbo jos tykkään Billistä ja se näyttää naiselta... no se oli vitsi, en mä mikään lesbo ole!!!
Mua ärsyttää kans joissakin faneissa se, että ne puhuu "bill sitä, tom tätä ja bill sitä, tom tätä." =D Missä on g-voimat?? Helou? Th-vihaajat leimaavat kaikki fanit ihkuttajiksi ja mä leimaan tällaiset tom-bill-i-love-you-for-ever-fanit ihkuttajiksi.
Ja tarkotit varmaan unders elt welltillä uber ende der weltiä?? Tai sehän on selvä... se on se biisi mihin mäki rakastuin aluksi kun näin telkkarissa mainoksen niiden levystä, sitten vaan otin lisää biisejä limewirestä ja olin muka sellanen että ihan jees bändi-ajattelija, mut pikkuhiljalleen musta muokkautu fani. Mun äiti osti kans mulle th-bändi-paidan, vaikka tarjouduin ostamaan sen ihan ite, ku äiti ei tästä th-buumista erityisemmin pitäny. =D
Tässäki oli haaste sulle, että jaksoit lukea!
|
|

|
dreamline91: No huh huh olipas tekstiä. =D Joo no ei muakaan ärsytää ne "ei-fanit", mutta mietin vaan, että miten niillä riittää energiaa dissata sitä bändiä videoilla ja tuhansilla keskusteluilla ja irvailuilla, kuluttaisi sen energian johonkin hyödylliseen mielummin. Tai ainakaan mä en kamalasti dissaa esimerkiksi britney spearsia - paitsi kiusoitellakseni kaveriani - vaikka en siitä tykkääkkään, nään sen aika turhanpäiväisenä ja oman aikani haaskaamisena, sen sijaan voisin kuluttaa sen ajan keskustelemalla vaikkapa tokio hotelista!
Noi sun esimerkit oli ihan perus teinien tekstä "mun idoli on täydellinen, siitä ei saa puhua pahaa tai mä oikeesti sekoon. mun idolista täytyy kaikkein tykätä". Vain teinit ja pikkulikat sekä henkisesti epäkypsät ajattelee noin. Mä olen ainakin sitä mieltä, että mikäli Tokio Hotel ei kauheesti lämmitä sen voi sanoa ääneen... MUTTA eriasia on se, että jos alkaa haukkumaan fania idiootiksi tyhmäksi ja huoraksi sen takia että tämä kuuntelee tokio hotellia, se menee yli ja sillon mä vastaan samalla mitalla takaisin. Nimittäin muahan ei musiikkimaun tai yhtään minkään muunkaan makuasian takia aleta haukkumaan, se on epäkypsempää kuin se, ettei kestä jos omaa idolia haukutaan.
Ite oon myöskin ollu th-vihaaja ja miss mixin sivuilla valittanut tokio hotel-novelleista mitä pursusi joka sivulla ja joka keskustelusta, mutta yhtäkkiä aloinki muodostautua tällaseks faniks. =D Mut joo tollanen kiroilu ja haukkuminen on ärsyttävää, itteäni ärsyttää myöskin se, että joka toinen sana on kirosana. Tosi ärsyttävää. Kyllä mä voin myöntää, että jos Billiä haukutaan homoksi kerta toisensa jälkeen ja samat henkilöt, niin voin päästellä sauhuja korvistani ulos, mutta voin vaan viileesti todeta niille, että ehkäpä mä oon sitten lesbo jos tykkään Billistä ja se näyttää naiselta... no se oli vitsi, en mä mikään lesbo ole!!!
Mua ärsyttää kans joissakin faneissa se, että ne puhuu "bill sitä, tom tätä ja bill sitä, tom tätä." =D Missä on g-voimat?? Helou? Th-vihaajat leimaavat kaikki fanit ihkuttajiksi ja mä leimaan tällaiset tom-bill-i-love-you-for-ever-fanit ihkuttajiksi.
Ja tarkotit varmaan unders elt welltillä uber ende der weltiä?? Tai sehän on selvä... se on se biisi mihin mäki rakastuin aluksi kun näin telkkarissa mainoksen niiden levystä, sitten vaan otin lisää biisejä limewirestä ja olin muka sellanen että ihan jees bändi-ajattelija, mut pikkuhiljalleen musta muokkautu fani. Mun äiti osti kans mulle th-bändi-paidan, vaikka tarjouduin ostamaan sen ihan ite, ku äiti ei tästä th-buumista erityisemmin pitäny. =D
Tässäki oli haaste sulle, että jaksoit lukea!
Hei kiitti että jaksoit lukea!  Sun kommenttis oli asiaa. Ja juu oli se uber ende der welt.
Kyl muakin harmitti et esim. Suosikis oli FAA-julisteet et siinä oli vaan Tom ja Bill, sama MIss Mixissä (luetko säkin sitä?) . Mut nyt tuli Demis julkka jossa oli ne kaikki.
Mut ilman vihaajia Tokio Hotel ei ehkä oliskaan niin suosittu.
Hassua et meiän tarinat vähän samankaltaisia.
|
|

|
Mitä mieltä ootte Tokio Hotelin uudesta musiikista?
|
|

|
Joo eipä mitään, oli kiva lukea omia ajatuksia toisen kirjottamana.  Joo mua ärsytti kans se, että oli vaan Tom ja Bill siinä julisteessa, MUT ostin sellasen th-julkka lehden missä oli iso juliste siitä koko kuvasta ja siinä oli ne kaikki tyypit. =D Oon nyt kyl päättäny, että näin sitte millasen ihanan th-julkan etten ostas lehteä sen takia... mut kattoo nyt pitääkö se sellanen, mulla on meinaa ihan just hiljattain remontoitu huone enkä haluis peittää sitä hyvää jälkeä heti julisteilla tai muutenkaan, tykkään sellasseesta että on vähän väljemmin niitä julisteita. En itelläni tykkää kokonaan julisteilla tapetoiduista seinistä.
Luen miss mixiä, itseasiassa oon sen tilaajana.
Mun on vähän vaikee sanoa siitä tokio hotelin musasta sellasta kunnon mielipidettä ku oon useammasta kappaleesta kuullu vaan pienen pätkän, mutta niistä pätkistä pääteltynä niin ihan hyvältä kuulostaa. Vähän erilaista ku ennen, mut tykkään kyllä, et meinaan levyt ihan ostaa.  Mut täs levy hommas mua ärsyttää, että niiltä ilmestyy englantilainen ja saksankielinen samaan aikaan ja niistä molemmista ilmestyy kolme versiota. Eli mahdollisuus saada just se versio minkä haluan niin on aika epätodennäköstä, normaalit kaupat myy kuitenkin vaan sitä perusversiota ja mä haluaisin taas sen version missä ois ne 16 kappaletta(ko?) ja enkä haluais tilata netistä, ku en koskaan oikeen luota tällasiin sivustoihin. =D Parempi ku ostaa kaupasta niin saa heti vastinetta rahoilleen. 
|
|

|
Mukavaa nähdä "oikeaa keskustelua" eikä vain rinkejä tai kinastelua jostain asiasta.  Muistakaa silti, ettei välttämättä tarvitse lainata koko tekstiä, johon aikoo viitata, vaan sitä voi lyhennellä tai jos se tulee olemaan oman viestin yläpuolella, voi käyttää ^^-merkkiä
Kiitos!
-Ylläpito
|
|

|
Huomenna Humanoidi sitten. Jee.
Niin tuo faneihin ja vihaajiin liittyvä keskustelu on käyty aika monta kertaa, mutta ajankohtaistahan se aina on. Bill sano aika fiksusti, että "voimme myös kiittää vihaajiamme, sillä he ovat pitäneet meistä niin kovaa meteliä". Niinhän se tosiaan on
Ja mä en ymmärrä muuten niitä twincest-kuvia, mistä oli kai joku maininta tuolla ylempänä... Tai stooreja, en niitäkään. Fanithan niitä tekee, eivätkö? Ainakin tokiohotelfiction.comissa suurin osa ficeistä on tätä sarjaa. No niin, on se kaksosten välinen suhde sitten söpöä tai ei, niin tietyllä tavalla ne kuvat on kuitenkin loukkaavia tai jotain. Ja mä olen varmaan sanonut tämän täällä ennenkin...
Ainiin ja ANTEEKS etten mä ole käynyt kirjoittelemassa. Lukio tosiaan alkoi ja mä olen ihan innoissani kun vihdoinkin on koulussa jotain haastetta ja uusia kavereitakin löytynyt  En tajunnu et joku ois kaivannutkin xD Kertokaa tekin toki kuulumisenne.
|
|

|
Tervetuloa!
Mulle kuluu ihan hyvää.
lainaus*
Ja mä en ymmärrä muuten niitä twincest-kuvia, mistä oli kai joku maininta tuolla ylempänä... Tai stooreja, en niitäkään. Fanithan niitä tekee, eivätkö? Ainakin tokiohotelfiction.comissa suurin osa ficeistä on tätä sarjaa. No niin, on se kaksosten välinen suhde sitten söpöä tai ei, niin tietyllä tavalla ne kuvat on kuitenkin loukkaavia tai jotain. Ja mä olen varmaan sanonut tämän täällä ennenkin...
Juu, en minäkään ymmärrä tätä. Tietäispä TH mitä niistä kirjotellaan. (vai tietääkö ne jo?)
Eihän HUmanoid vielä tule, Demis ilmotettii et se tulee vasta 7.10.  Vai onks sitä aikaa muutettu.
 UUsimmassa Miss Mixissä Billin ja Tomin haastattelu!
LAINAUS*
Ainiin ja ANTEEKS etten mä ole käynyt kirjoittelemassa. Lukio tosiaan alkoi ja mä olen ihan innoissani kun vihdoinkin on koulussa jotain haastetta ja uusia kavereitakin löytynyt  En tajunnu et joku ois kaivannutkin xD Kertokaa tekin toki kuulumisenne.
-Juu, eihän tuo mitään.
Kiva kuulla kuuluumisia kans.
|
|

|
Tänäänhän se julkaistiin  Se on tosiaan muuttunut. Suomi yhtenä ensimmäisistä maista, jolloin platta saatiin myyntiin jo tänään! Hiphei!
Mä en tosin saanut omaa levyäni vielä, kun jotain se Levykauppa Äx on sohlannut niiden lähettämisten kanssa  Sääli. Mutta kerrankin on syy odottaa maanantaita
Vähän jännitti sinänsä se että kun tyyli on kuitenkin muuttunut sellaiseksi "arveluttavammaksi" sikäli ettei juuri ole tullut kuunneltua tuontyyppistä musiikkia ennen. Mutta kyllä on positiivisella puolella odottelut nyt kun se Automatisch on ollut kovassa kuuntelussa sen julkaisun jälkeen
Mä selitän taas ihan jotain omaa. Huomaa että jos on vähän aikaa poissa keskustelusta niin ei oikeasti ole ihan perillä siitä mitä selittää.
Ps. My scandalic Childhood, eihän me olla ennen juteltu ollenkaan? Vai ootko joku joka on vaihtanu nimimerkkinsä? 
|
|

|
Sen humanoidin ilmestymis päivä piti olla 7.10 ja onkin JOISSAIN maissa, mutta osa maista sai kunnian julkaista sen jo toinen päivä. JA ARVATKAA! kuka juoksi tänään KAIKKI levypaikat läpi - MINÄ! Kävin sokoksessa - ei levyä, anttilassa - ei levyä, cittarissa - ei levyä, mutta Prismassa! AH! Tai no siis en nyt ihan kaikkia, kun kerran sen löysin tuolta prismasta. =D
Muuten levy on kyllä ihan täydellinen, mutta yks asia - ISO VIRHE - kansissa... ei siis varmaankaan pojista liittyvä... kansilehtisen kuvissa ei ollut gustavista je georgesta ainuttakaan yksilökuvaa.. oli billistä ja tomista yksittäiset.. sit kaks bändikuva. Joo no ehkä ei kaikkien mielestä niin iso virhe, mutta mä otan sen vaan syrjintänä.. ehkä vähän liiottelen, mutta kyllä se ärsyttää. Ihan kuin g-voimat ei olis yhtä mielekästä katsottavaa kun kaulitzit. Pah. Mutta musiikki oli kyllä täydellistä.  Tosiaa vasta sen englannin kielisen version ostin.. ja sen halvimman. En usko, että ainakaan tällasiin tavaramyymälöihin tulee niitä muita versioita. Ne muut täytyy varmaan netistä tilata ja koska olin malttamaton, niin ostin sitten 12biisin levyn. Enkä muutenkaan tykkää nettikaupoista. Haluun tuotteen heti, kun oon sen päättänytkin ostaa.
JA jokuraja ihanaa että oot taas täällä, kerkes tulemaa jo ikäväki. 
|
|

|
Oho. Ei siis yhtään yksittäistä kuvaa? Krhm. Mitäs tämä on? Ja mitä JÄRKEÄ tässä on?
Jotkut veti kauheat pultit siitä että levyn kannessa oli vaan Bill. Mutta ei se toisaalta ole mikään ongelma, sillä jos siinä kuvassa olisi koko bändi, niin ei se kuva enää toimisi samalla tavalla. Ja Bill on bändin keulakuva. Onks muuten jotenkin niin että saksankielisessä painoksessa siinä vasemman silmän kohdalla ei oo sitä "valoa" mutta englanninkielisessä painoksessa on? Vähän ehkä tyhmää ois jos ne kannet olis ihan identtiset  Musta olis ollut siistiä jos ne olisivat olleet muuten samanlaiset mutta toinen olisi esimerkiksi ollut punainen tai jotain
Höh. Toiset onnekkaat asuu jossain Porissa tai jossain missä on hiukan valinnanvaraa mistä levynsä ostaa. Täällä ei ole, ja siksi joutuu aina tilaamaan netistä. Se on ihanaa kun menee levykauppaan tms. ja voi siellä hypistellä levyjä ja niiden kansia käsissään ja näin.
Toisaalta voin syyttää itseäni tässä tapauksessa kun en saanut sitä levyä tänään, sillä olin niin ahne että tilasin nettikaupasta saman tien kaks muuta levyä että tulisivat samalla postimaksulla  Muuten mullakin olisi Humanoidi jo tänään
|
|

|
Ps. My scandalic Childhood, eihän me olla ennen juteltu ollenkaan? Vai ootko joku joka on vaihtanu nimimerkkinsä?
Ei ollakaan. (Mutta hauska tutustua.)Oon vaan aina lukenu muiden koommentteja ja jokus jotai keskustellutkin, mutta joo en oo kauheesti keskutellut niin siksi saattaa tuntua et oonko joku uus tai tuttu.
Toi Billin silmävalojuttu kuulosti aika siistiltä.
Haluaisin Humanoidin saksankielisena.
|
|

|
Joo no mustakin aluks tuntu vähän hölmöltä, että kansissa oli vaan Bill, mut toisaalta ne oli kyllä muuten tosi hienot! Ja tää asia ois korjaantunu sillä, että g-voimat olis päässy myöskin poseeraamaan kansien sisäpuolelle yksin, eikä vaan bändikuvissa. Tuskin tää tällanen päätös on ihan lähteny pojista itsestään... vai mitä luulette? Mun mielestä esim zimmer 483:n kansilehtinen oli just niin siistit, ku siel oli jokasesta jätkästä oma kuva. Mut tällasta tällä kertaa.. :P Mietein vaan, et miltäköhä gustista ja georgesta tuntuu, ku kyllähän sokeenki pitää huomata et billiä ja tomia korostetaan siinä bändissä paljon enemmän. Ja aina jokases kuvassa Tom ja Bill on sillai edessä ja g-voimat sit vähän taaempana.. no ei ehkä jokases kuvassa, mut monessa. Esim, niissä uusissa bändipaidoissa bill on siinä sellanen jätti kokonen ja tom siinä vähän pienempänä ja g-voimat jää ihan sivuun ku on siellä taustalla... Huh.. nyt pitää päästellä savuja taas korvista.. vaikka g-voimat esim. haastatteluissa on aina vähän taka-alalla ja gustav ei kauheesti mitään kommentoi - tai sitten kommentoi, muttei niitä vaan lisätä mihinkää lehtijuttuihin....... - nii ei niitä silti saaa unohtaa.
Nii mä menin prismas suoraa kysymää levyä "onks teillä sitä uutta tokio hotelin cd:tä", niin myyjä kuuli kokki hotellin cd:tä... =DD Nauroin. Jälkeenpäin tosin..
|
|

|
Mun kiinnostais tietää, mitä Bill ja Tom miettii siitä että ne on etualalla ja Geet taempana. Paljonko se on niistä kiinni? Ja eikö niitä ketuta se ettei bändi ole sillä tavalla tasa-arvoinen? Ne ovat kuitenkin ainakin ulkoapäin katsottuna hyviä ystäviä keskenään, ja sinänsä kaveriporukassa vallitsee hyvä kemia jos tyypit on tasa-arvoisia keskenään :P
Mutta, laulajahan on aina bändin keulakuva ja siksi aina etualalla, ja niin pitääkin tavallaan olla. Sen lisäksi soittajia yleensä arvotetaan sen perusteella kuinka "haastava" heidän instrumenttinsa on xD Mun edellisessä bändissä kosketinsoittaja teki selkeän arvotuksen siitä kuka porukassa on fiksuin. Rumpalia ja basistia pidetään jollain tavalla tyhmempinä, siis  Mikä on tyhmää. Ja mä sain kyllä ite basistina basistivitseistä niin tarpeekseni että huhhuh. Mistä tulikin mieleen ne Tomin heitot Georgista. Niihin Georgkin suunnilleen kommentoi. Tosin se on puhunut aika paljon entiseen nähden haastatteluissa. Ärsyttävää kun Gustav ei koskaan avaa suutaan.
|
|

|
No niin totta. Kyllähän ne bändinä varmaan vois siihenkin vaikuttaa, että ne ei enää olis eri arvossa. Mut myös aika pitkälti se on mediasta ja faneista kiinni. Tosin en pidä sellasta kunnon fanina, joka miettii vaan kuinka ihana bill on jne., pitää myös huomata muutkin asiat siinä bändissä. Media taas tuo esille enemmän Tomia ja Billiä, mikä johtuu luultavasti siitä, että fanit on enemmän kiinnostuneita niistä. Mutta sitten taas täällä fanien keskellä on myös sellasia faneja, jotka haluais kuulla g-voimistakin, eikä vaan niistä veljeksistä.
Tässä kansilehtisessä ne tosin olis voineet vaikuttaa. Bändikuvat pois ja g-voimista kuvat. Kyllähän Tom ja Bill olis voinu sanoa mielipiteensä siitä... tai sitten g-voimat viihtyy taka-alalla? Mut ei se varmaan aina voi ainakaan mukavalta tuntua, jos aina joka suhteessa geet unohdetaan.
Mua ei ärsytä kun gusti ei avaa suutaan, tai no olis senkin mielipiteet ja kommentit kiva kuulla. Mutta hiljasena ihmisenä ymmärrän, ettei välttämättä aina avaa suutaan mielellään. Mä haluan ymmärtää sitä. Jos Gustav olis artisti niinku siis laulaja, niin hiljasuus olis ongelma, mutta kun se on bändin rumpali ja bändistä löytyy puhelias laulaja ja kitaristi, niin en nää sitä minkäänlaisena ongelmana, siispä Gusti saa olla sellanen kun haluaa. Huomiotta se nallekarhu ei ainakaan multa jää, on se sen verran sulonen.  Ehkä Gusti on vähän samanlainen kuin mä, hiljanen vieraassa seurassa ja puhelias tutussa seurassa.
|
|

|
By the way... kuuntelin youtubesta hey you kappaletta - itellä kun ei oo deluxe versiota - niin laulaako sen biisin Tom????  Luin vaan niitä kommentteja ja siel kyseltiin samaa, sitten kuuntelun ite paremmin ja tosiaan se kuulostaa pikkasen erilaiselta ääneltä ku Bill..
Ja tiesittekö, että pain of lovessa säkeistöt laulaa Tom ja bill laulaa taustoja ja mun mielestä myös kertsit.. 
|
|

|
Ai säkö olet hiljainen? O.O Luulin muuta. No. Ei pidä luulla.
Jotenki Gustavista välittyy sellainen fiilis että sillä olisi jotain sanottavaa - VARMANA on - ja se voisi halutakin sanoa sen, mutta ei koskaan saa suuvuoroa. Mutta voihan se niinkin olla että se vaan suosiolla jättää puhumisen niille jotka mieluummin puhuvat.
Se oli vielä ihan ok että media nosti Billin ja Tomin erityisasemaan, koska niiden suhteen tärkeintä on vaan saada lehteä tai jotain muuta vastaavaa myymään ja siksi pelaavat "varman päälle" (muka). Mutta se että bändi ei laita kaikista jäsenistään yksittäiskuvaa kansilehtiseen menee yli ymmärryksen. Mä en TAJUA miksi.
Humanoid on hyvä levy. Se että mä alun perin epäilin että TH alkaa tehdä "helppoa" musaa jotta pääsisi mahdollisimman hyvin radiosoittoon ei pidäkään paikkaansa. Esim. Humanoid-biisi on niin outo kappale että sitä ei kyllä soittaisi yksikään hittiradioasema. Mahtavaa että oma tyyli on uskallettu rikkoa ja leikitellä vähän, etsiä itseään tai kokeilla että miten tämä toimii. Jos kaikki levyt tehtäisiin leikkaa-liimaa-askartele -politiikalla, niin missään ei olisi mitään fiilistä.
|
|

|
Ihan pikkuisen mainostan nyt. Tein Humanoidista arvostelun: http://marmorikaulin.blogit.fi/
|
|

|
No netissä saa eri käsityksiä ihmisistä, kun voi vapaammin kirjottaa, eikä kukaan oikeestaan tiedä, kuka siellä kirjottaa. Mut siis kyllä mä sitten juttelen tosi paljon, kun tunnen ihmisen paremmin.
Musta haastattelijan pitäisi just kääntää keskustelua niin, että kysyis suoraan Gustavilta joitain asioita, eikä sillai yleisesti. Jos haastattelija kysyy kysymyksen, niin Bill on ekana aukomassa suutaan. XD Ja aika harva ihminen on sellanen, ettei koskaan olis mitään sanottavaa tai ei koskaan mielipidettä. Itelläni olis joskus aina sanottavaakin, mut jos seurassa on joku puhelias ihminen niin suunvuoroa ei meinaa saada ja sitten keskustelun aihe jo muuttuukin, eikä oo mitään järkeä enää kertoa edellistä asiaansa.
Nii se kansilehtinen mua kyllä ihmetytti, ja kyseessähän ei ollut nyt mikään fani tai media juttu. Se vaan on niin, että siellä kuuluu kaikista olla yksittäiskuva, paitsi jos kenestäkään ei ole. Mut se on väärin että jostakin on ja jostakin ei.. vielä kun g-voimat jää varmaan tämän albumin myötä myöskin varjoon. Nehän on vaan ne tavalliset rumpali ja basisti, jotka istuu hiljaa haastatteluissa, ja vaan soittaa soittimiaan... toisin on taas tämä Bill joka on vaihtanut viimeaikoina omaa tyyliään ja Tom joka taas on siirtynyt myöskin laulamaan ja soittamaan pianoa kitaransa ohella. Ei kukaan jaksa lätistä ja räpsiä kuvia ihmisistä, jotka pysyy vaan samoissa soittimissa ja samannäkösinä, sehän on suorastaan tylsää... JOO SIIS TÄÄ EI OLLU MUN MIELIPIDE, varmaan kaikki sen tajuukin.. mutta näin varmaan ne ajattelee, jotka noita juttuja päättää u know??
Joo ja pain of love on kanssa aika erilainen, varsinkin kun Tom laulaa siinä.. Musta se tuo levyynsä omas mausteensa ja Tomilla on jotenkin sellanen poikkeava ääni, hyvältä se kuulostaa todellakin, mut se on vähän sellanen erilainen kuin sellasilla tyyliin idols-pohjalta lähtevä artisti, jollaseks kuka tahansa voi päästä ja jolla on ihan tavallinen ääni - lukuunottamatta Kooppia.  Ja myöskin ihan mahtavaa on, että Bill kokeilee ääntään, se tavallaan kokeilee omia rajojaan ja hyvä niin! Mun ehdottomasti lempilaulu tältä levyltä - jonka edelleen omistan vain englanninkielisenä - on dogs unleashed. Mun on silti tosi vaikee sanoa, mistä lopulta tykkään eniten, kun ne kaikki kuulostaa ihan sairaan hyvältä. Oon varmaan kuluttanu ensimmäisen viikon aikana levyn ihan puhki!
By the way, onko suomesta vedetty th:n englanninkieliset versiot tästä humanoid-cd:stä pois kaupasta?? Vai liittykö tää vaan yhteen tiettyyn kauppaan? Kun yks mun nettikaveri ei saanut sitä cd:tä ja sano, että maahantuojat on vetäny sen pois, mutta mietein vaan, että mahtaakohan kyse olla vaan jostain yksittäisestä kaupasta? Jos kyse on KAIKISTA kaupoista niin saan huokasta helpotuksesta, että oikeasti ostin englanninkielisen ensin!
JA MUUTEN, toi arvostelu oli ihan tosi hyvä! Ihan kuin jonkun ammattilaisen kirjottama!  Joo tässä oli teille pitkän pitkää tekstiä! 
|
|

|
voi helsinki joku tokio hotel, äiti kuvaili : nättejä tyttöjä (y)
|
|

|
dreamline91: No netissä saa eri käsityksiä ihmisistä, kun voi vapaammin kirjottaa, eikä kukaan oikeestaan tiedä, kuka siellä kirjottaa. Mut siis kyllä...
...ammattilaisen kirjottama! Joo tässä oli teille pitkän pitkää tekstiä! 
^^ Hei kiitos!
Se äänen kokeilu on tosi makea juttu, varsinkin kun Bill ei vie sitä liian pitkälle sillä tavalla että se jo kuulostaisi huonolta. Tom muistaakseni heitti jossain haastattelussa että se on parempi laulaja kuin Bill  Kiva päästä kuuntelemaan sitten livenä joskus.
Median kanssa on vähän niin ettei ne edes välttämättä tiedä mistä ne ovat tekemässä juttua tai ketä haastattelemassa. Jos tapaa työnsä puolesta järkyttävän määrän julkkiksia ei voi ottaa selvää niistä kaikista (mikä on tyhmää periaatteessa. Joskus tulee oikeasti mieleen, että miksi joku saa palkan siitä että suoltaa sellaista sontaa kuin esim. juorulehdet). Ja haastattelussa on selvä että jos toimittaja huomaa ketkä puhuvat hän varmaankin suuntaa myös kysymyksensä huomaamatta heille.
No, mun pieneen ja varsin pimeään päähäni ei mene se että miksi siinä kansilehdessä ei ollut kaikkien bändin jäsenten yksittäiskuvia, joten en jaksa sitä enää ajatellakaan. Mutta pääasia että itse kuitenkin tajuaa sen että bändiin kuuluvat kaikki neljä eivätkä vain kaksoset.
Mä en välttämättä ees hommaa sitä englanninkielistä painosta tai jos hommaan niin tilaan sen kuitenkin netistä, että sikäli tuo tilanne ei muakaan hetkauta. Mutta miks englanninkielinen olisi vedetty pois? Olisi sinänsä loogisempaa että saksankielinen. Nooo, ehkä siihen tulee joku selitys tai varmennus.
|
|

|
januli:
voi helsinki joku tokio hotel, äiti kuvaili : nättejä tyttöjä (y)
no voi tampere, kiitos ku sanoit tän niin tärkeen tiedon.., en taida enää fanittaa tokio hotellia..
Mut jos tehdään isompaa juttuu, ni eiks sillon haastattelija perehdy vähän siihen haastateltavaan? Vai onks niiden tehtävä tehty niin helpoks? Täytyy itekki alkaa lukee kieliä ja mennä tollaselle alalle jos se kerta on noin helppoo.
Musta on loogisempaa, että englanninkielinen, kun saksa on kuitenkin th:n äidinkieli. Mut voi olla, et kyseessä oli vaan joku yksittäinen kauppa TAI että on vedetty se deluxe versio pois.. en tiiä.. :P
|
|

|
|
|

|
Kurkkaa hei ton janulin profiili ja repeä xD
Mut enkku on kuitenkin kansainvälisempi kieli, niin siksi ajattelin että se olisi loogisempaa pistää saksankielinen pois  Tosin se saksankielinen painos on parempi :P Tai mä ainakin kuuntelen mieluummin saksankielistä versiota.
On se noin helppoa useissa tapauksissa. Ei sen pitäisi olla sellaista, mutta ainakin sellaisissa "ei-niin-laadukkaissa" lehdissä kaikki jutut eivät ole edes journalistisesti oikein. Ja kyllähän me kaikki tiedämme mitä scheissea lehdet oikeasti kirjoittelevat jostain... Ja lööppi voidaan vetää ihan melkeen mistä vaan suunnilleen. Ja aika karmaisevaa oli sekin kun joku toimittaja vissiin nimitti olikse Johanna Tukiaista jollain alentavalla termillä. Oli se miten totta tahansa, ei niin saa kirjoittaa.
|
|

|
 No joo onhan se ny kansainvälisempi.. Mä en oo kuunnellu saksankielisiä oikeestaan lainkaan, pieniä pätkiä vaan. Täytyy ostaa se josain vaiheessa.
Joo lehdet on aika perseestä. Nehän myy vaikka toisten kärsimyksillä, etenkin joku seiska tai iltalehti. Ja ne tonkii esille kaikki arimmatkin asiat julkkiksilta vaan siks, että saa lehtensä myytyä. Sekin on väärin. Mun mielestä pitäis vähän kunnioittaa julkkiksen yksityisyyttä, sellanen jokaisella kuitenkin on, vaikkei lehdet halua aina sitä ymmärtää. Ite en mielelläni osta lehtiä, jotka just mässäilee toisen kärsimyksellä, en halua tukea sellasta lehteä...
|